Fullt hus på UBC i Uppsala

På måndagskvällen den 5 november var det fullt hus på UBC i Uppsala. Styrelseledamöter från många bostadsrättsföreningar i Uppsala var samlade för att ta del av seminariet ”Se över din fastighet”. Pierre Gunnarsson från Svensk Brandskyddsplanering AB talade om vikten av att se över sin fastighet avseende skadade brandskyddsceller samt ha ett fungerande systematiskt brandskyddsarbete i föreningen. August Karlsson från Nomor talade om vägglössens utbredning i Sverige de senaste åren samt hur de arbetar med skadedjurssaneringen. Mattias Holm från eGain visade hur kostnaderna för värmen kan minskas med hjälp av prognosstyrd värmereglering. På UBC vill vi förse våra kunder med de experter inom olika områden som kan vara till hjälp i styrelseuppdraget.

• bostadsrättsförening
  • ekonomisk förvaltning
  • fastighetsförvaltning
  • samfällighetsförening.
  • seminarium
  • ubc
  • egain
  • nomor
  • svensk brandskyddsplanering
  • brandceller
  • vägglöss
  • prognosstyrning
  • värmekostnader
  • ubc uppsala
  • ekonomisk förvaltning uppsala

• Skåne

UBC bedriver ekonomisk förvaltning åt bostadsrättsföreningar, samfällighetsföreningar och fastighetsägare i Göteborg, Malmö, Stockholm och Uppsala. Vi skapar ett tryggt boende genom en kundnära förvaltning. Vi har ett nära samarbete med flera byggföretag och följer många föreningar från dess bildande.