UBC återinför teknisk förvaltning

För att möta våra kunders behov startar UBC återigen upp den tekniska förvaltningen. UBC har från starten 1931 fram till 2007 arbetat med olika former av teknisk förvaltning till våra kunder. UBC har därefter fokuserat på att utveckla den ekonomiska och administrativa förvaltningen.

Rustade med fler tjänster kan vi återigen erbjuda våra fastighetsrelaterade tjänster. Raymon Levin, som närmast kommer från Knivsta kommun som fastighetschef, blir ny Teknisk förvaltningschef och leder arbetet. UBC:s tekniska förvaltning kommer arbeta över hela Sverige med bl.a. upprättande och uppdatering av underhållsplaner, besiktningar, upphandlingar, myndighetskrav samt fungera som projektledare i renoveringsprojekt. UBC teknisk förvaltning blir ett stöd i fastighetsrelaterade frågor samt  fungera som vicevärd hos kunder.

• bostadsrättsförening
  • ekonomisk förvaltning
  • fastighetsförvaltning
  • redovisning
  • ubc
  • teknisk förvaltning
  • raymon levin
  • knivsta kommun
  • underhållsplanering
  • besiktningar
  • upphandlingar
  • myndighetskrav
  • vicevärd
  • underhållsplan

• Skåne

UBC bedriver ekonomisk förvaltning åt bostadsrättsföreningar, samfällighetsföreningar och fastighetsägare i Göteborg, Malmö, Stockholm och Uppsala. Vi skapar ett tryggt boende genom en kundnära förvaltning. Vi har ett nära samarbete med flera byggföretag och följer många föreningar från dess bildande.