Fika med F! i Borrby - Feministiskt initiativ Österlen fortsätter sin byturné

Feministiskt initiativ Österlen fortsätter sin byturné i Simrishamns kommun. På söndag är det dags för Borrby.

F! Österlen har som målsättning att möta sina väljare och sympatisörer i hela Simrishamns kommun under mandatperioden 2011-2014 och har därför planerat in 17 bybesök i tätorterna. Tidigare i år han man ordnat träffar på medborgarhuset i S:t Olof och på KinBageriet i Östra Vemmerlöv.

Bybesökskampanjen går under namnet Fika med F! och tanken är att det bjuds på fika, mingel, presentation av partiets ledamöter, demokratisk dialog, frågestund och någon slags underhållning.

Söndagen den 18 september är det dags igen, denna gången på Kulturgjuteriet i Borrby.

- Våra besök i S:t Olof och Östra Vemmerlöv blev väldigt lyckade, det finns ett sug efter att träffa sina folkvalda under lite mer avspända förhållanden. Jag tycker att vi har lyckats skapa en fin mötesform där vi både kan lyssna på våra sympatisörers visioner och samtidigt redogöra för våra egna, säger Julia Falkman, ordförande för Feministiskt initiativ Österlen.

Fika med F!

Söndag 18 september kl. 15.00-17.00

Kulturgjuteriet, Kyhlsvägen 3, Borrby

Frågor besvaras av Julia Falkman, 0736-531400, osterlen@feministisktinitiativ.se