Påminnelse pressinbjudan: Välkommen till Feministiskt initiativs valvaka

I år håller partiet valvaka på Bryggarsalen i närheten av Odenplan i Stockholm. Välkommen att delta när Feministiskt initiativ tar plats i riksdagen.

Var: Bryggarsalen, Norrtullsgatan 12N, Stockholm
När: Den 9 september, klockan 18.00 till midnatt

Partiledare Gudrun Schyman och Gita Nabavi finns tillgängliga för intervjuer tillsammans med flera riksdagskandidater. Under kvällen bevakar vi också de 55 kommunval och 7 landstingsval som Feministiskt initiativ ställer upp i.

Programmet uppdateras här.

Pressackreditering
Glöm inte att anmäla dig Ska ni livesända eller har speciella önskemål kring teknik eller annat? Ange gärna det i ansökan.

För att boka intervjuer eller för mer information:kontakta Martina Fjellsson Draoui, pressansvarig, 0706 100 191