Pressinbjudan: Häng med Schyman på homeparty!

Ikväll håller Gudrun Schyman ett offentligt ”homeparty – politik istället för plast” på ABF i Stockholm. Feministiskt initiativ har fått tusentals nya medlemmar sedan årsskiftet och intresset för partiet är stort. Med kalendern uppbokad fram till EU-valet reser Schyman nu land och rike runt med upp till fyra homepartyn om dagen. Är du nyfiken på vad som sägs på dessa träffar hemma i folks vardagsrum har du chansen nu.

– Feministiskt initiativ är större och starkare än någonsin och vi möter ett stort gensvar och intresse för vår politik. Fler ser att Feministiskt initiativ behövs i politiken, säger Schyman.

Häng med Schyman på homeparty!
TID: 5 mars kl. 18:00 - 20:00
PLATS: ABF-huset på Sveavägen 41, Stockholm.

Mer information om Feministiskt initiativs erbjudande om politiska homepartyn hittar du här: http://feministisktinitiativ.se/engagera-dig/politiska-homepartys/

Kan du inte komma loss imorgon  eller föredrar att vara med på ett homeparty någon annanstans, hör då av er till homeparty@feministisktinitiativ.se

För mer information:
ring Feministiskt initiativs pressjour på telefonnummer 070-610 01 91

• val2014

• Stockholm

Feministiskt initiativ är ett politiskt parti med feminism som ideologisk utgångspunkt. Vår vision är ett fritt samhälle där de mänskliga rättigheterna respekteras. Vi utmanar den politiska ordningen och de etablerade partierna med en genomgripande politik mot alla former av diskriminering.