God jul från finamig.se

Fina Mig önskar alla leverantörer och kunder en riktigt god jul och ett gott nytt år!

Vi hoppas ni alla får en mysig jul med god mat, lite ledighet och kanske någon skönhetsprodukt under julgranen. Vi tar en liten ledighet under de röda juldagarna men sen är fysiska butiken och salongen i Hedemora, Dalarna öppen igen i mellandagarna. Webbutiken har såklart öppet som vanligt dygnet runt.

Finamig.se har under 2016 gjort en otrolig resa, det är vårt andra år som webbutik och vi finjusterar hela tiden våra rutiner och hemsidan för att den ska bli ännu bättre till våra kunder. Vi byggde och flyttade till ett större lager. Vi öppnade även en fysisk butik och salong i våras i vårt egna namn som ligger i Västerby strax utanför Hedemora i Dalarna.

Utöver allt detta skapade vi även Fina Val som är något vi är väldigt stolta över. Med Fina Val ställer vi högre krav på vad som får kallas naturligt och ekologiskt bland våra produkter, detta för att förtydliga och vara så transparenta som möjligt mot våra kunder. Bara för ett märke har en produkt i sitt sortiment som är ekologisk så ska inte hela märket kallas ekologiskt, vi tycker heller inte att något ska få kallas ekologiskt om det är tex bara 7% ekologiskt innehåll i produkten. Vi tog saken i egna händer och ställde egna högre kriterier och krav.

För att avsluta året på topp så gjorde vi en TV reklamfilm som har gått under december i TV3 och kanal 5, vi har fått en sån otrolig respons på den vilket vi tycker är så roligt!

Efter nyår kommer vi även sammanställa hur mycket våra kunder har valt att skänka till UNICEF under 2016. Vi har alltid fraktfritt på finamig.se men kunderna har i kassan möjlighet att välja att skänka 19 kr till UNICEF istället för frakten - vilket många gör året runt, inte bara så här i juletider - vilket gör oss otroligt stolta över våra kunder!

Vi har verkligen gjort en fantastisk resa i år och vi hade inte kunnat gjort den om vi inte hade er kunder och leverantörer, därför skickar vi över ett stort TACK till er! Vi hoppas ni alla får en underbar jul och ett fint nyår, vi ses 2017, det kommer att bli ett toppenår!

finamig.se din butik på nätet som står för kvalitativa produkter, god service och ett stort hjärta!

• Skönhet

• fina mig