Skulptera fina skålar i betong

Skulptera fina skålar i betong

Finja fortsätter att satsa på DIY – do it yourself, eller ”gör det själv” på svenska. På företagets hemsida finns en uppsjö av projekt för alla tillfällen och utöver arbetsbeskrivningar produceras nu allt fler filmer för att på ett lättillgängligt sätt illustrera hur man går till väga för att lyckas med sitt betongpyssel.

Att göra egna skålar i betong är ett roligt projekt av mindre storlek och den befintliga gör det själv-beskrivningen kompletteras nu med en kort och enkel instruktionsfilm som visar hur skålarna skulpteras.

– Att vi satsar mer på rörligt material är en naturlig del av vårt större digitaliseringsarbete. Vi vill självklart underlätta vid kreativa projekt och producerar därför inspirerande filmer som passar perfekt för den som önskar snabba och lyckade resultat, säger Veronica Jensen på Finja.