Ett nytt sätt att tjäna pengar för föreningar, skolor och lag.

Vi på Fisk och Skaldjur Norden AB har utvecklat ett helt nytt sätt för föreningar, lag och skolklasser att tjäna pengar. Vi står för leverans, betalning, eventuella byten/returer och allt annat praktiskt. Något som ingen annan i branschen erbjuder.

Idag är det många föreningar, klasser och lag som behöver samla in pengar för att komma iväg på klassresor, träningsläger och cuper. Många tycker att det är jobbigt och tar mycket tid när man själva ska sköta hela försäljningsprocessen själv ifrån att beställa material till att, leverera, samla in pengar ifrån alla som har sålt och sedan skicka in pengarna till det traditionella företaget.

Vi erbjuder dem att sälja fisk och skaldjur ut av den bästa kvalitén. Den stora skillnaden är att de klasser, föreningar och lag som säljer endast behöver ta emot beställningar och skicka in dem till oss på Fisk och Skaldjur Norden AB. Därefter tar vi hand om leverans, betalning eventuella byten/returer och allt annat praktiskt. Vi levererar till alla kunderna inom 7 arbetsdagar ifrån det att vi har fått in beställningarna. När allt är levererat betalar vi ut pengarna. De som säljer får 20% i provision. Nedan ser ni vad som skiljer oss åt och de som säljer behöver göra.

Fisk och Skaldjur Norden AB                       Traditionella företag i branschen

1. Beställ material                                        1. Beställ material

2. Sälj                                                           2. Sälj

3. Skicka in beställningarna                         3. Beställa produkter

4. Ligga ute med pengar

5. Levererar produkter

6. Ta betalt

7. Samla in pengar ifrån alla som sålt

8. Skicka in pengarna till det traditionella företaget

De som säljer behöver inte:

Hantera produkter eller pengar, det gör vi.

Behöver inte leverera och ta betalt, det gör vi.

Behöver aldrig känna en press att samla in pengar till en faktura innan den förfaller (de behöver aldrig betala något).

Behöver inte ha ett lager hemma hos någon.

Vi vill göra det lättare för alla som vill tjäna pengar till sina resor, cuper och träningsläger. Vi vill förändra branschen och erbjuda en service som vi tycker att de förtjänar.

Fisk och Skaldjur Norden AB

Harald Jarl

www.fiskoskaldjur.com
Tjäna pengar till klassen, laget eller föreningen.

Ringugnsgatan 10B

216 16 Limhamn