FixCandle inleder samarbete med Hotel Pigalle och Hotel & Ristorante Bellora

FixCandle inleder social mediasamarbete med Hotel Pigalle och Hotel & Ristorante Bellora. Under några veckor framöver kommer ni se FixCandle i Hotel Pigalle och Hotel & Ristorante Belloras vackra rum och omgivningar på våra sociala medier

ESS Group med säte i Göteborg har skapat och driver idag ett stort antal unika och personliga varumärken i hotell- och restaurangbranschen från Ystad i söder till Funäsdalen i norr. Som grund för alla projekt ligger destinationsutveckling och ett starkt engagemang av oss ägare med målsättningen att skapa upplevelser bortom det vanliga och våra gästers förväntningar.

Vi på FixCandle är otroligt glada över förtroendet och ser fram emot vackra bilder på våra respektive medier.

• Nya produkter, tjänster

• hotelpigalle
  • boutiquehotel
  • designhotel
  • hotelbellora
  • somethinglovely
  • bellora
  • essgroup
  • ljusfix
  • ljusklister

FixEasy AB är ett bolag utvecklar, producerar och säljer produkter som gör livet vackrare och lättare för människor. Ambitionen är att ta fram produkter som har en innovationshöjd men inte nödvändigtvis en teknikhöjd. FixCandle är den första produkten som lanseras.