Lagerhaus + FixCandle = Sant

FixCandle är stolta över att presentera inredningskedjan Lagerhaus som våra nya återförsäljare! Från och med nu hittar du FixCandle i samtliga Lagerhaus butiker runt om i Sverige samt i deras webshop. Självfallet finner du även våra produkter i vår egen webbshop www.fixcandle.com! Happy shopping önskar FixCandle!

- Vi tror mycket på det här samarbetet, säger Lena Dyfverman Grundare och VD för FixEasy AB. Det är i den här typen av butiker vi ser att vår produkt kommer bäst till sin rätt. Lagerhaus har mängder av fina ljus, ljusplattor och ljusstakar vilka är en förutsättning för att kunna använda produkten. FixCandle är ett ljusklister som man fäster under, eller på sidan av ljusets fot beroende på hur man vill använda sina stearinljus, fortsätter Lena.

- Nu när vi går in i den mörka perioden tar vi fram våra ljusstakar, som inte alltid fungerar så som vi har tänkt oss. Hålet är för stort eller för litet och då tar vi genast fram kniv för att skrapa ljuset och knäckformar för att fylla ut ljushålet. Detta är nu ett minne blott. Med ljushyvel och ljusklister så får du enkelt kontroll på dina ljusstakar samtidigt som du kan göra coola kreationer på platta ytor, avslutar Lena Dyfverman.

För mer information, vänligen kontakta Lena Dyfverman på 0737-164909, lena.dyfverman@fixcandle.com

• lagerhaus
  • lena dyfverman