Torsdagen den 1 oktober slår FixCandle upp portarna till webshoppen för alla våra nyvunna FixCandle vänner

FixCandle löser elegant och effektivt problemet med ostadiga ljus i stakar och ljushållare. Den 1 oktober introducerar FixEasy AB den helsvenska innovationen FixCandle och slår upp portarna till webshoppen. I webshoppen kommer man kunna köpa FixCandlestift med ljushyvel, samt Inspirationskit med kakelplatta eller kalkstensplatta.

FixCandle kommer även kunna köpas i butik från och med mitten av oktober.

- Vi vill erbjuda våra kunder både medel och inspiration för att skapa egna vackra ljuskreationer. Därför är det en självklarhet för oss att finnas tillgängliga i vår webshop, i butik, samt i sociala medier för inspiration. Detta är tre viktiga kanaler för FixCandle och vi ser fram emot en fortsatt utveckling av samtliga delar, säger Lena Dyfverman, Grundare och VD för FixEasy AB. Det har sedan länge funnits ett behov på marknaden som är både enkelt och säkert. I och med uppstarten av webshoppen lever vi upp till efterfrågan och ger kunder i hela Europa möjlighet att ta del av vårt sortiment under dygnets alla timmar. – Lena Dyfverman, Grundare och VD för FixEasy AB.

För mer information, vänligen kontakta Lena Dyfverman på 0737-164909, lena.dyfverman@fixcandle.com

• Nya produkter, tjänster

• fixeasy