Välkommen till Flaskposten 2015

Alla goda ting är tre och Flaskposten fyller precis just det 2015.

Tack vare all den feedback vi har fått från er, kära kunder, har vi kunnat utveckla oss i rätt riktning. Vi ser nu en god efterfrågan i de två huvudsegmenten, good values under 200 kr och de lite dyrare vinerna som hittat sin publik bland konnässörerna.

Vi kan glatt konstatera att vi prismässigt ligger under de andra importörerna och distanssäljarna och givetvis långt under Systembolaget. Vårt mål för 2015 är att öka volymerna så att vi kan köra hem viner en gång i månaden istället för varannan månad som nu är fallet. Om ni vill vara med och hjälpa oss med det så berätta gärna om Flaskposten för era vinvänner.

Även om det är huvudsakligen « good deals » som styr vårt sökande efter nya viner att erbjuda, så hör gärna av er om ni saknar något i vårt sortiment. Vi kanske har just dessa på armlängds avstånd.

Tack alla er som har varit med oss från början och stött oss i detta projekt, men även de av er som har tillkommit under året. (Genväg till vår shop!)

Följ/gilla oss på Facebook eller prenumerera på vårt Nyhetsbrev så missar du inget.
All feedback och frågor tas emot med öppna armar, och skickas lämpligen till feedback(at)flaskposten.eu