Dags att ersätta tumstocken och måttbandet?

Pressmeddelande   •   Dec 03, 2015 14:01 CET

FLEX presenterar en tålig, prisvärd och enkel digital längdmätare ADM 30 som berättigar frågan.

ADM 30 mäter upp till 30 meter med toleransen +/- 3mm, med några enkla funktioner som längd, areamätning och kontinuerlig mätning. Måttet visas på en tydlig och ljusstark LCD-display och den passar till alla kategorier av hantverkare.

Med måtten 114*46*15,8 mm och en vikt på 38 gram så ryms den lätt i fickan.

Längdmätaren har ett inbyggt laddbart Li-Polymer batteri och laddare medföljer. D v s inga batteribyten och den stängs av automatiskt efter 3 minuter

För fler och mer avancerade funktioner samt längre avstånd rekommenderas FLEX ADM 60 och ADM 60-T

FLEX Scandinavia AB har sedan 1940-talet levererat FLEX elhandverktyg och tillbehör till krävande professionella hantverkare i Sverige. Våra produkter kan köpas hos våra kvalificerade återförsäljare som du hittar i förteckningen på vår hemsida www.flexscandinavia.se eller genom att ringa 054-522000. I Karlstad finns vårt servicecenter samt tillgång på reservdelar och tillbehör under maskinens hela livstid.

By submitting the comment you agree that your personal data will be processed according to Mynewsdesk's <a href="http://www.mynewsdesk.com/se/about/terms-and-conditions/privacy_policy">Privacy Policy</a>.