FLEX Batteri Värmejackor - Värmer skönt i höst- och vinterkylan

Pressmeddelande   •   Dec 03, 2015 10:52 CET

Uppvärmd soft shell jacka med komfortabelt fleecefoder. Jackan har många praktiska fickor samt har en avtagbar huva. Den är tillverkad i ett vind- och vattenavvisande material med hög slitstyrka. I jackan finns tre värmezoner och 3 st inställbara värmenivåer + en snabbvärmefunktion för att få individuellt anpassad uppvärmning med högsta möjliga komfort.

Driftstid:

Värmenivå  2,5 Ah Batteri 5,0 Ah Batteri

1          10,5 tim          21 tim

2            9,5 tim          19 tim

3            5,0 tim          10 tim

Med leveransen följer en batteriadapter med 2 st USB-portar, perfekt för laddning av smartphones, hörselkåpor etc.

Levereras utan batteri i storlekarna M-XXL.

Passar FLEX 10,8 och 18,0 V batterier, samma som till hela övriga verktygssortimentet.

FLEX Scandinavia AB har sedan 1940-talet levererat FLEX elhandverktyg och tillbehör till krävande professionella hantverkare i Sverige. Våra produkter kan köpas hos våra kvalificerade återförsäljare som du hittar i förteckningen på vår hemsida www.flexscandinavia.se eller genom att ringa 054-522000. I Karlstad finns vårt servicecenter samt tillgång på reservdelar och tillbehör under maskinens hela livstid.

By submitting the comment you agree that your personal data will be processed according to Mynewsdesk's <a href="http://www.mynewsdesk.com/se/about/terms-and-conditions/privacy_policy">Privacy Policy</a>.