FLEX minsta nyhet fixar superblankt på små ytor

Pressmeddelande   •   Dec 03, 2015 11:45 CET

• Nya FLEX PE8-4 80 är en kompakt och smidig polermaskin på 800 Watt, för rekonditionering av lyktglas och småytor på svåråtkomliga ställen.
  • Maskinen är avsedd för max. 80 mm rondeller. Den har mjukstart och är utrustad med elektronik för konstant varvtal och överbelastningsskydd, varvtalsområdet är 1300-3900 rpm och den väger endast 1,8 kg.
  • Den kompletterar på ett perfekt sätt FLEX redan breda program av polermaskiner.

FLEX Scandinavia AB har sedan 1940-talet levererat FLEX elhandverktyg och tillbehör till krävande professionella hantverkare i Sverige. Våra produkter kan köpas hos våra kvalificerade återförsäljare som du hittar i förteckningen på vår hemsida www.flexscandinavia.se eller genom att ringa 054-522000. I Karlstad finns vårt servicecenter samt tillgång på reservdelar och tillbehör under maskinens hela livstid.

By submitting the comment you agree that your personal data will be processed according to Mynewsdesk's <a href="http://www.mynewsdesk.com/se/about/terms-and-conditions/privacy_policy">Privacy Policy</a>.