​Flygbussarna Door to Gate låter kunden sätta stjärnor på föraren efter resan

Nu lanserar Flygbussarna Door to Gate möjlighet för kunden att sätta stjärnor på föraren efter avslutad resa. Var föraren hjälpsam och trevlig? Upplevde kunden att föraren körde lugnt, tryggt och behagligt?

Som ett led i att hela tiden utveckla den nya tjänsten inför Flygbussarna Door to Gate nu möjligheten för kunden att sätta stjärnor på föraren efter avslutad resa. Kunden har möjlighet att i appen ge föraren mellan 1 och 5 stjärnor för helhetsupplevelsen. Är betyget lågt får kunden möjlighet att skriva en kommentar.

– Det här ger oss en bra möjlighet att följa upp och agera när våra kunder inte är hundra procent nöjda med vår service och vårt bemötande. Men minst lika viktigt är att det kommer ge våra förare bekräftelse på att de gör ett strålande jobb, säger Björn Grane, affärschef på Flygbussarna Door to Gate.

Funktionen har varit igång i några veckor och betyget på förarna ligger hittills på snittet 4,5.

– Det är ett riktigt fint betyg! Redan i rekryteringsprocessen är vi noga med urvalet och vi jobbar hela tiden med att hjälpa våra förare att bli ännu skickligare och förstå vad våra kunder uppfattar som en hög servicenivå, avslutar Björn Grane.

Flygbussarna Door to Gate lanserades i november 2016 och är ett komplement till etablerade Flygbussarna. Med Flygbussarna Door to Gate blir kunden hämtad vid dörren och delar resan med vanligtvis två andra sällskap på väg till Arlanda. Flygbussarna Door to Gate är prisvärt, miljövänligt och smidigt.

För mer information vänligen kontakta
Marknadschef Camilla Tienso, 073-059 33 02, camilla.tienso@merresor.se

Boka och res dygnet runt med Flygbussarna Door to Gate