Är du vår nästa stjärna?

Flygstolen Nordic AB är en av de största onlineaktörerna i Skandinavien som erbjuder flyg, boende, hyrbil och andra reserelaterade tjänster via sina varumärken Flygstolen.se samt Tripmonster.se/dk/no

Bolaget är verksamt i 3 länder och omsatte 2013 drygt 1 MDR SEK med 27 anställda. Bolaget har sitt huvudkontor i Helsingborg, och startades 2004 av Linda Bjernstål (CEO). Flygstolen är ett expansivt företag, där vi gärna skrattar tillsammans, reser om vi hinner och jobbar med det vi trivs allra bäst med.

Online Travel Support

Vill du jobba i en dynamisk miljö där den ena dagen inte är den andre lik? Är du en stark lagspelare med hög flexibilitet och är bra på att strukturera arbetet självständigt?

Vi söker dig som har:

-  Kunskap i Amadeus och/eller, Sabre och/eller Worldspan

-  Erfarenhet av online/privat eller affärsresesäljare

-  Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift, ett extra plus om du behärskar norska och danska.

Vårt kundsupportteam hanterar alla typer av ärende som ombokning, avbokning, baggagefrågor, assistans och frågor om resor generellt. Vi besvarar frågor från kunder på telefon, mail och via chatt. Vi söker dig med rätt attityd och med känsla för service och sälj.

Back Office Support

Vi ger support till vårt kundsupportteam med ombokningar och namnändringar. Vi hanterar även tidtabelländringar och gör ombokningar, återbetalningar samt nybiljettering. All kommunikation är via telefon eller e-post. Du samarbetar även med vår ekonomiavdelning angående avstämningar.

Vi söker dig som har:

-  Tidigare erfarenhet av biljettering och återbetalningar

-  Mycket god kunskap i Amadeus och/eller Sabre och/eller Worldspan

-  Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift.

Välkommen att skicka din CV samt ett personligt brev till jobb@flygstolen.se Vi intervjuar löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan.

• Flygtrafik