Tävla med Estonian Air och My City Hotel om resa för två till Tallinn

Tallinn är en stad med gamla anor. Här hittar du en fantastisk handelsstad, längs kusten med en känsla av medeltid, Du får en mysig stad, känd för sin goda mat, konst i alla dess former, historia, shopping. Kanske kan julmarknaden locka? Det är dags att tävla igen! Estonian Air erbjuder flygresa t/r till Tallinn för två samt två nätter på hotell mitt i city i samarbete med My City Hotel i Tallinn.

Resan går mellan den 15/10-30/4 2012 från Stockholm eller Köpenhamn. Vinnaren reser när hon eller han vill inom dessa datum . Vinnaren kommer att få en voucher hemskickad från Estonian Air för flyg, hotell samt information om Tallinn.

Så här går det till:
Svara på tre enkla frågor och skriv en motivering på max 25 ord varför just du ska få en resa för två till Tallinn. Vinnaren meddelas på mail och på facebook och bloggen den 12/10-2012. Passa på att tävla innan den 7/10-12.

Tävlingsregler:

Tävlande måste vara 18 år fyllda. Vinnaren betalar ev. vinstskatt. Vinnaren måste skriva några rader om sin resa och bifoga minst en bild som kan publiceras här i vår blogg, för vi vill ju kunna hänga med på er resa och se hur ni ser på Tallinn. Juryn består av oss på flygstolen och vårt beslut kan inte överklagas. Anställda hos Flygstolen.se och Estonian Air får inte delta.

Du hittar till tävlingen här på facebook.

Hotellet My City Hotel erbjuder:

• Perfekt läge, mitt i Gamla Stan, nära till shopping, restauranger och sevärdheter.
  • Bekväma rum, bra service och fantastisk frukost.
  • Rankad som hotell no 5 av 82 i Tallinn av Trip Advisor.com
  • Endast 10 minuter med taxi fr flygplasten. 300 m från flygbussens stopp
  • Gratis WIFI

Alltid hos Estonian Air:

• Incheckning för Dig och ditt bagage utan kostnad
  • 8 kg handbagage och 23 kg bagage ingår i biljettpriset
  • Möjlighet att tjäna Eurobonuspoäng

Estonian Air flyger dig direkt till Tallinn från Köpenhamn, Stockholm, Göteborg, Oslo & Trondheim. Vi flyger även till Moskva, St Petersburg & Kiev.

Alltid hos Estonian Air:

· Incheckning för Dig och ditt bagage utan kostnad