Flygstolen först ut – igen!

Flygstolen.se fortsätter att utveckla sina tjänster på internet. Nu är man först ut bland online resebyråerna att erbjuda transfer!

”Vi jobbar mycket med kringtjänster, allt för att göra det enklare och smidigare för kunden att både boka och resa”, säger VD Linda Bjernstål.

Sedan några dagar tillbaka kan flygstolens kunder se olika transferalternativ i bokningsflödet, dvs. transport mellan flygplats och hotell, och själva välja att boka dessa för enkel- eller tur och returresa.

”Vi strävar alltid efter att göra det så tydligt och överskådligt som möjligt för våra kunder. Man ska veta vad man får och vad man betalar för, helt enkelt, avslutar Linda.

Bokas mest just nu hos flygstolen:

3. Köpenhamn

4. Miami

6. Kuala Lumpur

7. Los Angeles

8. London

10. Helsingfors

• Semester

• transfer
  • buss
  • transport
  • taxi
  • minibuss
  • bil
  • båt

Flygstolen.se är ett privatägt reseföretag som startades våren 2004. Huvudkontoret ligger i Helsingborg och affärsidén är att erbjuda de billigaste resorna i det mest användarvänliga alternativet online, utan att ge avkall på hög och personlig service. Grundare och VD är Linda Bjernstål som har många års erfarenhet som resebyråchef i bagaget. Företaget har 11 anställda, varav alla reseförsäljare är IATA-licensierade med lång erfarenhet av reseförsäljning över internet. Flygstolen.se har erlagt statlig resegaranti hos Kammarkollegiet.