Flygstolen lanserar nytt varumärke med ny tjänst.

Pressmeddelande   •   Dec 07, 2012 10:20 CET

2012-12-04 lanseradesTripmate, onlinebokning för den prismedvetna och erfarne resenären. Tjänsten ingår, som den första av flera nya varumärken, iFlygstolen Nordic AB.

För Flygstolen är det en självklarhet att lansera nya tjänster under egna varumärken, då det blir enklare för olika resenärerna att hitta en tjänst som passar just deras behov.
”Vi vill tillgodose alla målgrupper och deras olika önskemål” säger Linda Bjernstål, VD på Flygstolen.

Först ut ärTripmate som är en tjänst som i huvudsak kommer presenteras via de olika jämförelsesajterna. Tjänsten har en annan inriktning änFlygstolen och kommer vara ytterligare mer kostnadseffektiv och automatiserad. Kunden kan enkelt hitta de billigaste resorna genom en avskalad tjänst.

För mer information kontakta...

Företagsuppgifter:
Tripmate/Flygstolen Nordic AB
Berga alle 3
25452 Helsingborg

Presskontakt:
Linda Bjernstål
linda@flygstolen.se
+46 709 32 45 77

Flygstolen.se är ett privatägt reseföretag som startades våren 2004. Huvudkontoret ligger i Helsingborg och affärsidén är att erbjuda de billigaste resorna i det mest användarvänliga alternativet online, utan att ge avkall på hög och personlig service. Grundare och VD är Linda Bjernstål som har många års erfarenhet som resebyråchef i bagaget. Företaget har 18 anställda, varav alla reseförsäljare är IATA-licensierade med lång erfarenhet av reseförsäljning över internet. Flygstolen.se har erlagt statlig resegaranti hos Kammarkollegiet.

Hemsida: www.flygstolen.se Blogg: http://blogg.flygstolen.se Facebook: http://facebook.com/flygstolen Twitter: http://twitter.com/flygstolen

Kommentarer (2)

Intressant. Ni har dock lite knas i länkarna längst ner i den här artikeln...

- Jan - 2012-12-07 11:35 CET

Ser det nu, tusen tack. Det ligger med automatpublicering därav har vi inte sett det.

- Katarina Jardenberg - 2012-12-07 11:39 CET

Kommentera