Flygstolen och Willys har hittat varandra i nytt spännande samarbete.

Flygstolen med sina snart 10 år i onlineresebyråbranchen tar sig an ett nytt samarbete med Axfood där Willys är huvudpartnern. Willys har nyligen lanserat sitt lojalitetsprogram Willys+, som går ut på att hjälpa sina kunder att ha mer pengar över i plånboken när månaden når sitt slut.
En riktning som var lätt att identifiera sig tyckte personalen på Flygstolen. Flygstolens affärsidé är att sälja resor på nätet. Enkelt, billigt, helt utan utan krångel.

Flygstolen är sedan ett tag ett av de ledande varumärkena i Sverige när det gäller onlinebokning för resor så som flyg, hotell och hyrbil och med Willys som partner kommer företagen tillsammans erbjuda resor och paket till Willys+ kunder under 2013.

Den kund som reser via Flygstolen ska uppleva valfrihet och trygghet både vid bokning och betalning samt givetvis under hela resan. Som kund ska man känna att företaget är fräscht, nytänkande och gediget och ett naturligt val, det ska kännas bra i magen. Äkta är en viktig känsla för oss båda. Snabbt, enkelt och till bästa pris säger både Flygstolen och Willys. Därför är samarbetet som gjort för att lyckas.

Linda Bjernstål, VD på Flygstolen uttalar sig - Vi har lång erfarenhet av resebranchen i Sverige och nu vidare ut i Norden. Att etablera samarbeten med starka varumärken så som Willys är helt klart attraktivt för oss. Här vi blir ett naturligt val för Willys+ kunder och kan erbjuda bra service och trygghet i deras resande samtidigt som det blir mest ekonomiskt för alla parter.

Parallellt med samarbetet med Willys+ kommer Flygstolen att fortsätta sin etablering i Norden med Flygstolen i Norge och Danmark och ytterligare ett nytt varumärke vid namn Tripmate.

• samarbeten
  • willys
  • willys +

Flygstolen.se är ett privatägt reseföretag som startades våren 2004. Huvudkontoret ligger i Helsingborg och affärsidén är att erbjuda de billigaste resorna i det mest användarvänliga alternativet online, utan att ge avkall på hög och personlig service. Grundare och VD är Linda Bjernstål som har många års erfarenhet som resebyråchef i bagaget. Företaget har 14 anställda, varav alla reseförsäljare är IATA-licensierade med lång erfarenhet av reseförsäljning över internet. Flygstolen.se har erlagt statlig resegaranti hos Kammarkollegiet.

Hemsida: www.flygstolen.se Blogg: http://blogg.flygstolen.se Facebook: http://facebook.com/flygstolen Twitter: http://twitter.com/flygstolen