Flygstolens VD Linda Bjernstål, en ambassadör för Helsingborg.

Igår den 19 september presenterades de 14 Helsingborgsprofiler som av Helsingborgs stad har fått hedersuppdraget att agera ambassadörer för staden. I skaran hittar vi Flygstolen Nordic AB grundare och VD Linda Bjernstål, som får uppdraget för sitt entreprenörskap och för att under bara några få år ha fått Flygstolen att växa rejält. Ambassadörernas uppgift är att i sina respektive roller stärka bilden av Helsingborg och tydliggöra stadens profil och potential. Men även att hämta inspiration och idéer utifrån som kan användas på hemmaplan.
Linda Bjernstål görs sällskap av bland andra tv-kocken Tina Nordström, fotbollsspelaren Caroline Seger och sångaren Eric Saade.

Läs mer om Helsingborgs ambassadörer: http://bit.ly/15HdDIr
Läs mer om Flygstolen: http://www.flygstolen.se/flygstolen/om-flygstolen/

Kontaktinformation om mer info:
Linda Bjernstål VD
Telefon: +46709324577
Mail: linda@flygstolen.se

Flygstolen.se är ett privatägt reseföretag som startades våren 2004. Huvudkontoret ligger i Helsingborg och affärsidén är att erbjuda de billigaste resorna i det mest användarvänliga alternativet online, utan att ge avkall på hög och personlig service. Grundare och VD är Linda Bjernstål som har många års erfarenhet som resebyråchef i bagaget. Företaget har 23 anställda, varav alla reseförsäljare har lång erfarenhet av reseförsäljning över internet. Flygstolen.se har erlagt statlig resegaranti hos Kammarkollegiet.

hemsida: www.flygstolen.se
blogg: http://blogg.flygstolen.se