Hyrbilsbokning direkt i flödet!

Idag lanserar flygstolen möjligheten att kunna boka hyrbil direkt i flödet i samband med resa. Fördelen med detta är att du får allt i samma bokning och att du direkt kan se om det finns en hyrbil att tillgå under din önskade reseperiod istället för att behöva göra dina sökningar och bokningar separat.

Flygstolen erbjuder idag via Holiday Autos, väldigt prisvärda hyrbilar i både små och stora storlekar, i 80 länder och på 5000 platser runt om i världen.

Med en hyrbil har du möjlighet att uppleva så mycket mer på din semester. Hitta dina egna smultronställen och slipp trängsel på bussar och tåg. Totalpriser med fria mil, fri avbokning och ändring fram till 24 timmar innan avresa samt 24 timmars kundservice är några av de fördelar vi erbjuder när du bokar din bil hos flygstolen.se och Holiday Autos.

”Det självständiga resandet forstätter växa” säger VD Linda Bjernstål, ”vi ser dessutom en ständig ökning av kunder som bokar via surfplattor och smartphones. De har stor kännedom både om bokningsprocessen och destinationerna. Efter nyår har försäljningen och efterfrågan på resor skjutit i höjden och trafiken på reserelaterade termer har tagit fart igen enligt sökstatistiken”.

Topplista bokningar vecka 2 - 2012

3. Phuket

4. London

5. Miami

7. Paris

9. Manilla

10. Dubai

Madeleine Alm, marknadschef Flygstolen.se,

Tel 0735 11 65 08

madeleine@flygstolen.se

Länkar:

• hyrbil
  • surfplatta
  • smartphone
  • mobil
  • topplista
  • flöde
  • förenkla
  • rusning
  • afrika

Flygstolen.se är ett privatägt reseföretag som startades våren 2004. Huvudkontoret ligger i Helsingborg och affärsidén är att erbjuda de billigaste resorna i det mest användarvänliga alternativet online, utan att ge avkall på hög och personlig service. Grundare och VD är Linda Bjernstål som har många års erfarenhet som resebyråchef i bagaget. Företaget har 11 anställda, varav alla reseförsäljare är IATA-licensierade med lång erfarenhet av reseförsäljning över internet. Flygstolen.se har erlagt statlig resegaranti hos Kammarkollegiet.