Linda - populär omslagsflicka

När Linda Bjernstål startade nätresebyrån Flygstolen.se sa många att hon var för sent ute.  Sex år senare har skeptikerna tystnat och har istället sällat sig till de som hyllar företaget.

I senaste numret av branschtidningen Travel News ägnas flera sidor åt Linda och historien bakom succén med flygstolen.se

”Jag ser inga träd”, säger Linda, ”Jag kör på med gasen i botten och söker ständigt nya utmaningar.”

Linda som är känd för att ventilera sina raka åsikter i företagets blogg, ger en öppenhjärtlig intervju i Travel News senaste nummer.

Det händer mycket kring Linda och Flygstolen. I förra veckan blev flygstolen.se utsett som gasellföretag av Dagens Industri och vann pris på en branschgala i Köpenhamn bl.a. för sitt fina arbete med sociala medier.

Försäljningssiffrorna hos flygstolen.se fortsätter peka uppåt, i oktober månad skedde en ökning med strax över 43 %.

För mer information kontakta:

Madeleine Göranzon, marknadschef Flygstolen.se, 0735 11 65 08
madeleine@flygstolen.se

Länkar:

• Semester

Flygstolen.se är ett privatägt reseföretag som startades våren 2004. Huvudkontoret ligger i Helsingborg och affärsidén är att erbjuda de billigaste resorna i det mest användarvänliga alternativet online, utan att ge avkall på hög och personlig service. Grundare och VD är Linda Bjernstål som har många års erfarenhet som resebyråchef i bagaget. Företaget har 11 anställda, varav alla reseförsäljare är IATA-licensierade med lång erfarenhet av reseförsäljning över internet. Flygstolen.se har erlagt statlig resegaranti hos Kammarkollegiet.

Hemsida: www.flygstolen.se Blogg: http://blogg.flygstolen.sefacebook Facebook: http://facebook.com/flygstolentwitter Twitter: http://twitter.com/flygstolentwitter YouTube: http://www.youtube.com/flygstolen