Focus Neon lanserar ny kundanpassad webbplats

Focus Neon lanserar idag en ny webbplats, www.focusneon.se. Den nya hemsidan, i nytt grafiskt snitt och fullt responsiv design, erbjuder nu besökarna fler och bättre möjligheter att tillgodose sig information och nyheter om tjänster och produkter i Focus Neons erbjudande.

Idag på morgonen den 14 december lanserades den nya webbplatsen och den största skillnaden mot den tidigare hemsidan är att vi konkretiserar vårt tjänsteerbjudande som helhetsleverantör och våra produkter inom digitalt och printdekor.

Utgångspunkten på webbplatsen har varit att arbeta utifrån ett målgruppsperspektiv för att lättare kunna guida besökaren rätt. Det går nu att få service på hemsidan genom att klicka sig vidare till den målgrupp som man identifierar sig med, såsom till exempel detaljhandel eller fastighetsägare. Vi integrerar även förbättrade funktioner för direkt support via vår onlinechat.

Vi vill att besökaren skall kunna hitta mycket inspiration till att förbättra sin visuella kommunikation. Därför har vi även lagt stor vikt vid att visualisera vårt arbete och tagit fram ett stort galleri av olika projekt och leveranser inom en rad områden och branscher, säger Lars Lindberg marknadschef på Focus Neon.

För mer information och fler bilder, besök gärna Focus Neons webbplats, eller kontakta

Marknadschef Focus Neon AB
lars.lindberg@focusneon.se

• inspiration