Oumph!-pizza saapuu nyt Suomeen

Tällä viikolla Suomessa esitellään kaksi uutta täysin kasvisperäistä pakastepizzaa: Oumph! Grilled Style Pizza ja Oumph! Italian Style Pizza. Pizzoissa, jotka ovat olleet jättimenestys Ruotsissa, on todella ihana pohja, joka on paistettu puulämmitteisessä kiviuunissa ja täytteenä on muun muassa Oumphia! Nopea ja maukas ruoka, josta tulee kylläiseksi ja joka on myös hyväksi ympäristölle.

–Tavoitteenamme on, että yhtä useammat söisivät kasvipohjaista ruokaa. Uskomme ruokaan, joka saa veden kielelle ja on hyvä ympäristölle. Pizzat ovat olleet menestys Ruotsissa ja saaneet täysin uusia asiakasryhmiä testaamaan kasvisruokaa. Nyt toivomme samaa kehitystä Suomessa, sanoo Anna-Kajsa Lidell Food of Progressista, joka on yritys Oumph!-pizzojen takana.

Oumph!-pizzoissa on pohjana italialainen tomaattikastike ja Violifen kasvispohjainen, juustonkaltainen luomutäyte. Niiden alla on todella ihana käsin vaivattu taikina, joka leivotaan puulämmitteisessä kiviuunissa.

Oumph! Italian style Pizza on nimensä innoittamana italialainen sisältäen puolikuivattuja tomaatteja, rucolaa ja Oumphia!, joka on maustettu timjamilla ja valkosipulilla.

Oumph! Grilled style Pizzassa on selkeä grillin maku, joka ei kuitenkaan ole liian voimakas. Sen täytteenä on grillattua paprikaa ja punasipulia ja Oumphia!

Voit valmistaa pizzan suoraan pakastimesta -poista pakkauksesta ja paista esilämmitetyn uunin keskitasolla (sähköuuni 220 °C/kiertoilmauuni 200 °C) 7-9 minuuttia. Valmista!

– Nopeiden kasvisperäisten vaihtoehtojen kysyntä on jatkuvassa kasvussa. Kaikki kunnia pitkällä kaavalla valmistetulle ruoalle, mutta usein meillä ei ole aikaa. Siksi tarvitsemme nopeaa, maukasta ja mukavaa ruokaa. Kuten Oumph!-pizzat, sanoo Anna-Kajsa Lidell.

Oumph!-pizzat esitellään tällä viikolla K-Citymarketeissa, K-Supermarketeissa ja K-Marketeissa. Pizzat ovat 400 grammaa ja maksavat 5,69.

Jos et löydä pizzoja omasta kaupastasi, pyydä kauppaa ottamaan ne valikoimaansa!

Täältä voit lukea lisää Oumphista!

Lisätietoja, korkearesoluutioiset kuvat ja muuta, ota yhteyttä:

Fredrika Fredmark, Food for Progress Head of Public Relations
fredrika.fredmark@foodforprogress.com, +46 703-191512 (in English).

Food for Progress is driving a new food logic. We work hands on with climate, health and food security. Co-creation is our core value and global impact our goal. Our Brands: Oumph! and Beat .