Förenade Care deltar i Almedalen 2014

Förenade Care deltar i Almedalen 2014

Onsdagen den 2 juli kl. 10.00 på Hästgatan 12 i Visby står Mia Palmé, marknadschef, på scen. Tillsammans med intressanta inbjudna gäster bjuds på paneldiskussion om kvalitetsupphandling ur en entreprenörs perspektiv.

Förenade Care samarbetar med Upphandling 24 som under dagarna erbjuder flera spännande programpunkter. Lyssna på spännande föreläsningar och seminarier, delta i debatt och diskussion, träffa politiker och opinionsbildare, nätverka och bredda ditt kontaktnät. Här finns representanter från både offentlig och privat sektor.

Vi vill passa på att bjuda in dig till att delta i Upphandling24's mingel där du kan se fram emot förfriskningar med tilltugg, härlig stämning och mycket folk, samt nätverka med politiker och opinionsbildare.

Upphandling24's mingel sker kl. 17.00-19.00 den 1-3 juli. Anmälningslänk

Välkommen!

Förenade Care AB är moderbolag för vård- och omsorgsverksamheten. Förenade Care ägs av Forenede A/S. Koncernen är familjeägd med ca 8000 anställda. www.forenadecare.com