Happy at Work utökar sin personalstyrka

Pressmeddelande   •   Feb 15, 2019 12:29 CET

Daniel Johansson

Intresset för Happy at Work har varit stort under 2019. Nu har det snabbväxande Växjöföretaget rekryterat mer personal för att ta sig till nya höjder.

Under januari månad har antalet kundförfrågningar varit högre än under hela första halvåret av 2018. Happy at Work har därför rekryterat inom flera områden.

-Det händer mycket inom Happy at Work just nu, vilket är riktigt kul. Med även en säljare i teamet tror jag vi kan ta oss ännu längre, säger VD André Francois.

Seniorsäljaren Daniel Johansson har tidigare arbetat som regionchef på Trygg-Hansa. Under våren kommer han ta rollen som Account Manager på Happy at Work.