Se screentryckt laminerat glas hos Fox Design plus nya belysningarmaturer med LED.

Gunvor Larsson och Susann Wallander visar två av sina bilder hos Fox Design under Stockholm Design Week 8 - 11 februari.

Besök oss under Stockholm Design Week 8 - 11 februari på Tellusgången 8, Telefonplan  (Ett stenkast från Designens hus).

Vi har vår utställning öppen mellan 9.00 - 17.00

Öppet hus torsdag kväll mellan 18.00 - 22.00 då vi bjuder på ett glas vin och något att äta.

Förutom öppettider enligt ovan så är det lunch hos Fox Design för dem som anmäler sig i förväg. Lunchen är mellan 12.00 - 14.00 onsdag  - fredag.

Vi fortsätter vår succé med sopplunch där Rune Kalf-Hansen lagar till något nytt och spännande varje dag. Anmäl dig snarast eller senast dagen innan på: lunch@foxdesign.se