ARINI – Med ljus, Wi-Fi, högtalare, kamera eller GOBO

Pressmeddelande   •   Aug 15, 2017 10:01 CEST

ARINI - För den urbana djungeln idag och imorgon

Hess ARINI - Ljus, multifunktionell och design – inspirerad av naturen

Tre element som tyska Hess kombinerat i ett unikt belysningssystem med inspiration från en papegojas organiska form.

ARINI - För den urbana djungeln idag och imorgon.

ARINI skapar nya designmöjligheter - och är lika varierad, intelligent och färgstark som en papegoja. Med ljus, Wi-Fi, högtalare, kamera eller GOBO får vi nya möjligheter att utforma det framtida stadsrummet eftersom ARINI kan se, kommunicera, underhålla och informera, och det dessutom med färg.

ARINI - INSPIRERAD AV NATUREN. http://arini.hess.eu/

Ladda hem högupplösta bilder och text från MyNewsDesk nedan eller följ denna länk:

Fox Design AB är ett helägt svenskt företag som tillverkar och marknadsför belysningsarmaturer för offentlig inomhus- och utomhusmiljö. Armaturerna är dels egenproducerade, dels tillverkade av företag som Fox Design AB representerar i Sverige, såsom Focus Lighting, Hess Licht + Form, Wila Lichttechnik, Bruck, samt LineaLight Group med varumärket i-LèD. Dessutom representerar vi Planet Lighting i alla nordiska länderna.