Pressmeddelande -

Foxguard Alkolås tillsammans med Dialect Huddinge levererar alkolås till Huge Fastigheter AB.

Huge Fastigheter AB har valt att utrusta samtliga av sina fordon med alkolås och väljer Foxguard som leverantör. Installation och service kommer Dialect Huddinge att ansvara för. Detta innebär att samtliga av Huges fordon kommer att vara utrustade med alkolås och arbetet med att kvalitetssäkra sina transporter fortsätter.

För mer information kontakta:

Jenny Åkesson Foxguard 0708-68 71 00

Magnus Eriksson, Dialect Huddinge 0703- 58 42 42

Om Foxguard Alkolås

Alkohol och trafik är en livsfarlig kombination. Foxguard Alkolås är användarvänliga och driftsäkra alkolås som uppfyller de höga krav som idag ställs för kvalitetssäkring av transporter.

Om Dialect Huddinge

Våra egna utbildade installationstekniker installerar allt från alkolås och körjournaler till handsfree, fordonslarm och navigation i fordon. Vi utför installationer över hela Stockholm.

Om Huge Fastigheter AB

Bolagets verksamhet är att direkt eller indirekt äga och förvalta fast egendom och tomträtt som huvudsakligen används för Huddinge kommuns verksamhet såsom skolor, socialtjänst, fritid och kultur och annan kommunal verksamhet samt förädla friställda lokaler och fastigheter.

• Teknologi, allmänt

• ds20
  • ds-5
  • transportbilar
  • trådlöst alkolås
  • trafiksäkerhet
  • rattfylla
  • nykterhet
  • alkolås
  • alkohol

Foxguard Alkolås, en ny generation alkolås, med förbättrad användarvänlighet. Vi kan erbjuda två alternativ på alkolås; ett trådlöst och ett för fast installation. Nu kan du välja utifrån vad som passar just din verksamhet och era fordon bäst.

Jenny Åkesson

Presskontakt Försäljning- och verksamhetschef Produkt/utbildning/marknad 040-627 13 40