Frank Dandy öppnar konceptbutik

I dagarna slog det svenska underklädesvarumärket Frank Dandy upp portarna till sin första konceptbutik. Butiken ligger i anslutning till bolagets nya kontor och show-room på Västmannagatan 47 i Stockholm.

”Vi är glada att vi har hittat en lokal där vi kombinerar vår dagliga kärnverksamhet med att erbjuda konsumenterna möjligheten att köpa våra varor i en fysisk renodlad Frank Dandy butik. Vi bedriver sedan tidigare egen retail online, denna fysiska yta ger oss ytterligare en plattform att visa upp vårt koncept som helhet” - säger Frank Dandys VD Daniel Westerberg i en kommentar.

För mer info:
Daniel Westerberg, VD Frank Dandy,
mail: daniel.westerberg@frankdandy.com

• Mode

Frank Dandy AB äger varumärket Frank Dandy och bedriver verksamhet i Skandinavien, Japan, Australien och USA, med fokus på segmentet underkläder. Varumärket Frank Dandy grundades 2003 som ett mönstrat alternativ till det traditionella utbudet av kalsonger och trosor för män och kvinnor. Genom nyskapande design, hög kvalitet och uppmärksammad marknadsföring är Frank Dandy idag ett av de ledande varumärkena inom modeunderkläder i Skandinavien.

Sebastian O. Carlsson

Presskontakt Brand Activist PR, Marketing, Brand 0790786858