Frank Dandys badkollektion 2012

Frank Dandys Badkollektion 2012 är nu i butik och e-handel. Ett gäng klassiska badshorts i solida färger varvat med uppstickare i kaxiga mönster. Även en nyhet som vi ännu inte sett någon annan stans på marknaden, Treasure Trunk.

Modet med kallingar under badshortsen har nu fått sin lösning. Treasure Trunk är en badbyxa med unik funktion och en modern passform. Under badbyxorna finns ett par kalsonger i snabbtorkande material, så i sommar behöver du inte gå blöt i timmar efter att ha tagit ett dopp i havet!

// Louise Carlsson
eCommerce Manager
Frank Dandy

• Mode

• frank dandy
  • kalsonger
  • mode
  • modeunderkläder
  • underkläder
  • bad
  • badkläder
  • bad2012
  • badkollektion

Frank Dandy AB äger varumärket Frank Dandy och bedriver verksamhet i Skandinavien, Japan, Australien och USA, med fokus på segmentet underkläder. Varumärket Frank Dandy grundades 2003 som ett mönstrat alternativ till det traditionella utbudet av kalsonger och trosor för män och kvinnor. Genom nyskapande design, hög kvalitet och uppmärksammad marknadsföring är Frank Dandy idag ett av de ledande varumärkena inom modeunderkläder i Skandinavien.

Sebastian O. Carlsson

Presskontakt Brand Activist PR, Marketing, Brand 0790786858