Lunchseminarium 23:e november: Lyckas med dina strategier och viktiga mål!

För att framgångsrikt genomföra nya strategier och nå dina mål behöver du som ledare engagera och få med dig ditt team. Vad är hemligheten bakom ledare som konsekvent lyckas göra detta, även under utmanande omständigheter?

De 4 Disciplinerna för exekvering, 4DX, ger ledare ett konkret ramverk för att engagera och frigöra potentialen i sitt team, få det viktigaste att hända och nå nya och/eller bättre resultat.

Varmt välkommen på vårt lunchseminarium om De 4 Disciplinerna för exekvering
fredagen den 23:e november mellan 11.00 och 12.45!

Under seminariet delar seniorkonsulten och författaren Mark Reznik med sig ur innehållet från den bästsäljande boken De 4 Disciplinerna för exekvering. Ramverket, som boken handlar om, hjälper ledare oavsett nivå att skapa tydlighet, fokus och engagemang utifrån de allra viktigaste målen, och nå sina önskade resultat om och om igen. Metodiken används idag framgångsrikt av team och organisationer världen över och du kommer under seminariet få ta del av hur olika organisationer arbetar med disciplinerna för att nå önskade resultat.

Detta seminarium är för dig som själv är ledare, som har resultatansvar och viktiga mål du vill nå. Du känner att ditt teams medarbetare behöver bete sig på ett nytt sätt för att få resultaten att hända. Kanske har du ett mål relaterat till kundnöjdhet, nyförsäljning och/eller retention, ett mål som inte bara händer utan att ditt team har de beteenden och vanor som skapar framgång. Alternativt kanske du arbetar med HR eller L&D i din organisation och vill veta om detta program skulle kunna passa era ledare.

Datum: Fredag 23:e november 11.00 - 12.45
Plats: Sveavägen 38, 5 tr, Stockholm

11.00 - 12.15 Lyckas med dina strategier och viktiga mål!
Mark Reznik, författare till boken De 4 Disciplinerna för exekvering
12.15 - 12.45 Lunch och nätverkande

Läs gärna mer och anmäl dig till Rebecca Cannerfelt, Marketing Manager på
rebecca.cannerfelt@franklincovey.se

Antalet platser är begränsade så OSA så snart som möjligt för att säkra din plats.
Seminariet är kostnadsfritt.

Varmt välkommen till oss och se om denna metodik kan vara något för dig och/eller din organisations ledare!

Vänliga hälsningar,

Team FranklinCovey