Nyhet -

Seminarium med Veckans Affärer 13 feb: Den hållbara och moderna arbetsplatsen - så lyckas du med det aktivitetsbaserade kontoret

Arbetslivet står inför stora förändringar och konkurrenskraften frigörs i vår förmåga att omvandla idéer till affärsmöjligheter. Så hur ska vi jobba för att se de möjligheter som digitaliseringen ger oss? Hur vi ska arbeta mer produktivt och mer hållbart? Vad behövs för att lyckas med förändringen och vilka fällor finns det?

Den 13:e februari anordnar Veckans Affärer tillsammans med FranklinCovey ett heldagsseminarium som handlar om hur du på riktigt lyckas med den aktivitetsbaserade arbetsplatsen. För det är inte så enkelt som att bara ändra den fysiska miljön. Du behöver lyckas få ihop plats, människor och teknik på ett sätt som är sunt för hjärnan och främjar produktiviteten.

Den här konferensen vänder sig framförallt till dig som leder personal- eller tillväxtfrågor. Du har kanske övervägt eller varit inne i en process att flytta verksamheten och anpassa den till en aktivitetsbaserad arbetsplats eller är på väg att göra det.

Läs mer om seminariet och anmäl dig här!