Webbinarium 21 nov: Stoppa stressarna - så skapar du bättre resultat med hållbara ledare och medarbetare

Å ena sidan ökar kraven på bättre och snabbare resultat i många organisationer. Å andra sidan skrivs det i medierna gång på gång om hur antalet sjukskrivningar i Sverige ökar, och hur en av de främsta orsakerna är stress på arbetsplatsen. Många upplever idag svårigheter att fatta rätt beslut, fokusera sin uppmärksamhet och hålla en energinivå som varar över tid. Det finns dessutom ofta små marginaler för oförutsedda händelser med fullspäckade kalendrar, både på jobbet och privat. Hur kan ledare knäcka koden i sin organisation och nå bättre resultat, utan att öka stressen och arbetstimmarna?

Ledarna i varje organisation spelar en nyckelroll för att fånga upp medarbetarnas stress. Om ledarna är förebilder för sina medarbetare på detta område, så skapas hållbara resultat. Människor mår bättre, når bättre resultat och organisationen bygger långsiktig och hållbar framgång.

Välkommen på vårt webbinarium som handlar om 5 viktiga val varje ledare – och individ kan göra i vardagen för att bli mindre stressad, mer produktiv och öka sitt välmående, inte bara på jobbet utan i livet.

Webbinariet hålls av Marcus Jarl, seniorkonsult och produktivitetsexpert på FranklinCovey Sweden, som under morgonen bjuder på innehåll ur ett av FranklinCoveys mest omtyckta program De 5 valen för hållbar produktivitet. Marcus är också medförfattare till boken med samma namn.

Detta seminarium är för dig som helt eller delvis ansvarar för kompetensutveckling och medarbetares välmående i din organisation. Kanske är du HR-chef, VD, Country Manager, avdelningschef eller liknande.

Datum: Tisdag 21 nov
Tid: 08.35 - 09.25
Plats:
Online, länk till webbinariet skickas till dig via mail.
Pris:
Kostnadsfritt
Anmälan:
Anmäl dig via denna sida