Ny bok från FranklinCovey: Get Better - 15 proven practices to build effective relationships at work

Det räcker inte med att anställa de bästa talangerna för att skapa en framgångsrik företagskultur. En organisations största tillgång är inte bara människorna - utan snarare relationerna mellan människorna. Det är medarbetarnas förmåga att bygga och bibehålla bra relationer som är en organisations främsta tillgång och konkurrensfördel.

Todd Davis är Chief People Officer på FranklinCovey och författare. I sin nya bok Get Better - 15 proven practices to build effective relationships at work, skriver han om de vanligaste fällorna som negativt påverkar både individers karriärer och organisationers resultat.

Todd Davis har arbetat i över 30 år med att observera, leda och coacha andra. I denna nya bok delar han med sig av sina lärdomar och verkliga exempel som han stött på i sitt arbete. Todd identifierar 15 specifika beteenden som inflytelserika ledare och medarbetare använder sig av. De handlar om att ta ansvar, leda sig själva, förbättra kvaliteten i sina interaktioner med andra och att bemästra framgångsrika relationer.

Boken är högst relevant läsning för ledare - på alla nivåer, från juniora ledare till VD, samt för medarbetare som vill och behöver samarbeta bra med andra för att kunna nå önskade resultat.

"Todd är HR-chef inom FranklinCovey, som är världens största privata företag inom ledarskapsträning. Det gör hans erfarenhet och kunskaper extra relevanta och spännande. Internt talar vi om honom som ”världens bästa people manager” – och den som läser boken förstår varför. En lättsmält bok som i små portioner serverar koncentrerad kunskap och inspiration – som läsaren kan börja agera på direkt. Den här boken kommer att hamna på många ledares läslistor under de närmaste veckorna" - Henry Rawet, VD på FranklinCovey i Sverige.

Se Todd prata om boken här

Läs mer och köp boken online här!

FRÅGOR KRING BOKEN?

Kontakta Rebecca Cannerfelt, Marketing Manager på rebecca.cannerfelt@franklincovey.se eller