Seminarium 24 maj: Framtidens ledarskap med De 7 goda vanorna

Hur väl rustad är din organisation och dess ledare för att på ett bra sätt kunna attrahera, utveckla och behålla era talangfulla medarbetare?

De organisationer som lyckas bäst med att skapa vinnande kulturer är de som lyckas skapa engagemang och frigöra potential hos sina medarbetare genom ett tydligt och värderingsdrivet ledarskap. Detta blir allt viktigare i framtiden då fler medarbetare tillhör Generation Y, så kallade Millennials, som i högre grad än tidigare generationer ställer krav på sina chefer och sin arbetsmiljö. Så frågan är, vilka synsätt och beteenden krävs av framtidens ledare?

Varmt välkommen till vårt seminarium där du får ta del av det välkända ledarskapsramverket
De 7 Goda Vanorna, baserad på den bästsäljande boken The 7 Habits of Highly Effective People. Programmet används av organisationer i Sverige och över hela världen för att ge ledare, oavsett nivå, de verktyg de behöver för att framgångsrikt kunna leda sig själva och sina medarbetare.

Seminariet hålls av Victoria Roos-Olsson, Director of Business Development & Leadership på FranklinCovey. Victoria har över 20 års erfarenhet av att leda team och utveckla ledarskapsprogram, och har byggt och förstärkt ledarskapskulturer, både i Sverige, Europa, Kina och Dubai.

Under seminariet bjuder vi på innehåll ur De 7 Goda Vanorna samt den nya workshopen Managing Millennials, samt så presenterar vi den spännande nyheten All Access Pass, en ny verktygslåda för att bygga kultur och skapa beteenden i en snabbrörlig och digitaliserad värld.

Detta seminarium är exklusivt för dig som ansvarar för ledarskapsutveckling. Idag är du kanske HR-chef, L&D chef, VD,  avdelningschef eller personalansvarig.

08.00 - 08.30 Frukost och nätverkande
Framtidens ledarskap med De 7 Goda Vanorna
Victoria Roos-Olsson, Director of Business Development & Leadership, FranklinCovey Sweden

Datum: Onsdag 24:e maj
Plats: FranklinCovey Sweden, Sveavägen 34, 5 tr

Kontakta Rebecca Cannerfelt, Marknadsansvarig Inside Business Partner på: rebecca.cannerfelt@franklincovey.se

OSA så snart som möjligt för att säkra din plats!
Varmt välkommen!