Seminarium: Bygg kultur och skapa konkurrensfördelar med De 7 goda vanorna!

Dina konkurrenter kan kopiera allt från din produkt till din marknadsstrategi. Desto svårare är det att kopiera din vinnande kultur. De mest framgångsrika organisationerna i världen särskiljer sig från andra genom att de har en stark kultur, som frigör potential och engagerar medarbetarna att vilja ge sitt bästa bidrag. Kulturen präglas alltid av synsätten och beteendena hos ledarna. Frågan är, har dina ledare de verktyg de behöver för att kunna bygga en framgångsrik kultur och nå organisationens mål?

Välkommen på ett seminarium som handlar om hur du kan skapa en hållbar och lönsam kultur i din organisation!

På seminariet kommer vi bjuda på innehåll ur ledarskapsprogrammet "De 7 goda vanorna", den ledarskapsutbildning flest personer i världen gått, och som är baserad på den tidlösa bästsäljaren "The 7 Habits of Highly Effective People". Programmet är baserat på omfattande forskning kring de synsätt och beteenden som är gemensamma för framgångsrika individer och organisationer världen över.

Som gäst har vi bland annat med oss Oivi Jacobsson, Organizational Development & People Management på Omega Pharma Nordic, som kommer berätta om hur de skapat en framgångskultur med hjälp av De 7 goda vanorna!

Detta seminarium är främst relevant för dig som sitter i din organisations ledning och/eller har ansvar för kompetensutveckling av ledare eller medarbetare.

• Skapa en vinnande kultur med De 7 goda vanorna!
  • Fikapaus och nätverkande
  • Intervju med Oivi Jacobsson, Organizational Development & People Management på Omega Pharma
  • Så kan du implementera De 7 goda vanorna i din organisation!

Datum: Fredagen den 27:e maj
Tid: 14.00 - 16.30 (Fredagsfika serveras från 13.45)
Plats: FranklinCovey, Sveavägen 34, Stockholm, 5 tr

Anmäl dig till Rebecca Cannerfelt, ansvarig för seminariet på rebecca.cannerfelt@franklincovey.se

OSA så snart som möjligt för att säkerställa din närvaro.

Har du frågor kring seminariet går det bra att kontakta Rebecca Cannerfelt, Inside Business Partner på FranklinCovey på: rebecca.cannerfelt@franklincovey.se eller telefon 072 515 97 10.

Varmt välkommen!