Seminarium: Gott Nytt Ledarskap med De 7 goda vanorna!

Traditionella ledarskapsmetoder har i Sverige sedan länge spelat ut sin roll. För att bli framgångsrik som chef och ledare idag behöver du förmågan att skapa verkligt engagemang hos dina medarbetare. Du behöver använda ditt ledarskap för att skapa ett "medarbetarskap". Är du nyfiken på att lära dig om hur Yasuragi och andra organisationer världen över lyckats med detta genom att använda De 7 Goda Vanorna? Välkommen på ett seminarium som handlar om 7 tidlösa principer för effektivt personligt ledarskap!

Kännetecknande för människor som är framgångsrika är att de vet vad de vill – och de ser till att komma dit. De tar själva ansvar för sitt liv, sina handlingar och sina resultat och allt bottnar i de egna värderingarna och ambitionerna. Så frågan är hur du som ledare kan skapa en framgångskultur där varje person effektivt kan leda sig själv för att nå sina egna och organisationens viktigaste mål? Svaret är genom att själv agera som en förebild och leva efter de principer du vill att dina medarbetare ska leva efter.

De 7 goda vanorna bottnar i den bästsäljande boken "7 Habits of Highly Effective People"  som är baserad på omfattande forskning kring mänskliga framgångsfaktorer och som är den ledarskapsutbildning som flest människor i världen har gått.

Eventet hålls av Victoria Roos Olsson, Director of Leadership på FranklinCovey. Victoria har 20 års erfarenhet av att leda team och utveckla ledarskapsprogram och har byggt och förstärkt ledarskapskulturer, både i Sverige, Europa, Kina och Dubai. Vi har även äran att få besök av Florence Cardell, marknads-och försäljningschef och internutbildare i De 7 goda vanorna på Yasuragi, och som delar med sig av vad De 7 goda vanorna betytt för dem och de resultat de fått.

Detta event är för dig som har en ledarskapsroll och/eller ansvarar för medarbetares kompetensutveckling. Idag är du kanske HR-chef, HR business partner, L&D chef, affärsutvecklingschef eller avdelningschef.

07.45 – 08.00 Frukost och nätverkande
Stärk ditt ledarskap med De 7 goda vanorna!
09.00 – 09.15 Fikapaus och nätverkande
09.15 - 09.35 Så kan du som chef skapa en engagerande kultur! Intervju med Yasuragi.
09.35 - 10.00 Så kan du implementera de 7 goda vanorna i din organisation!

Datum: Fredagen den 15:e januari 2016
Tid: 08.00 - 10.00 (Frukost från 07.45)
Plats: FranklinCovey, Sveavägen 34, Stockholm, 5 tr

Boka din plats här!

OSA så snart som möjligt för att säkerställa din närvaro.

Har du frågor kring eventet går det bra att kontakta Rebecca Cannerfelt, Inside Business Partner på FranklinCovey på: rebecca.cannerfelt@franklincovey.se eller telefon 072 515 97 10.

Varmt välkommen!

• personligt ledarskap