Seminarium: Skapa engagerande ledare med De 7 goda vanorna!

Traditionella ledarskapsmetoder har i Sverige sedan länge spelat ut sin roll. För att bli framgångsrik som chef och ledare idag behöver du förmågan att skapa verkligt engagemang hos dina medarbetare. Du behöver använda ditt ledarskap för att skapa ett "medarbetarskap". Är du nyfiken på att lära dig om hur organisationer världen över lyckats med detta genom att använda De 7 goda vanorna? Välkommen på ett seminarium som handlar om 7 tidlösa principer för effektivt personligt ledarskap!

Kännetecknande för människor som är framgångsrika är att de vet vad de vill – och de ser till att komma dit. De tar själva ansvar för sitt liv, sina handlingar och sina resultat och allt bottnar i de egna värderingarna och ambitionerna. Så frågan är hur du som ledare kan skapa en framgångskultur där varje person effektivt kan leda sig själv för att nå sina egna och organisationens viktigaste mål? Hur skapar du genuint engagerade medarbetare? Svaret är genom att själv agera som en förebild och leva efter de principer du vill att dina medarbetare ska leva efter.

De 7 goda vanorna bottnar i den bästsäljande boken "7 Habits of Highly Effective People" som är baserad på omfattande forskning kring mänskliga framgångsfaktorer och som är den ledarskapsutbildning som flest människor i världen har gått.

Seminariet hålls av Victoria Roos Olsson, Director of Leadership på FranklinCovey Sverige. Victoria har 20 års erfarenhet av att leda team och utveckla ledarskapsprogram och har byggt och förstärkt ledarskapskulturer, både i Sverige, Europa, Kina och Dubai.

Detta seminarium är för dig som ansvarar för ledarskapsutveckling. Idag är du kanske VD, affärsutvecklingschef, HR-chef, HR business partner, L&D chef, eller divisionschef.

07.45 – 08.00 Frukost och nätverkande
Skapa ett engagerande ledarskap med De 7 goda vanorna!
09.00 – 09.15 Fikapaus och nätverkande
09.15 - 10.00 Så kan du implementera De 7 goda vanorna i din organisation!

Datum: Fredagen den 11:e mars 2016
Tid: 08.00 - 10.00 (Frukost från 07.45)
Plats: FranklinCovey, Sveavägen 34, Stockholm, 5 tr

Maila Rebecca Cannerfelt på rebecca.cannerfelt@franklincovey.se

OSA så snart som möjligt för att säkerställa din närvaro.

Har du frågor kring seminariet går det bra att kontakta Rebecca Cannerfelt, Inside Business Partner på FranklinCovey på: rebecca.cannerfelt@franklincovey.se eller telefon 072 515 97 10.

Varmt välkommen!

• ledarskap