Seminarium: Ta din organisation från strategi till önskat resultat!

Utmaningen med exekvering idag är inte bara att nå mål. Din organisation är fylld av människor som är oerhört skickliga på att leverera resultat. Den verkliga utmaningen är att frigöra tid för att arbeta mot NYA mål, samtidigt som verksamhetens alla oerhört brådskande uppgifter kräver det mesta av tid och uppmärksamhet.

Vad händer med organisationer som sätter mål om och om igen, men nästan aldrig når dem? Hur påverkar det ledare och medarbetare? Hur många vet verkligen vilka de allra viktigaste målen är för organisationen och teamet? Otydligheten kan leda till lägre engagemang och sämre genomförandekraft. Och samtidigt utmärker sig vissa organisationer med motsatsen. Folk vet målen och de levererar på dem år efter år. Vad är hemligheten bakom de organisationer som verkligen lyckas skapa en kultur där vi gör vad vi säger att vi ska göra? Vad är det de gör?

Välkommen på ett frukostseminarium som handlar om hur du kan lyckas med att få en strategi att hända i verkligheten. Hur du markant kan förstärka din organisations förmåga att leverera på nya mål. Du kommer att få höra om "De 4 Disciplinerna för exekvering" som är en beprövad metod som fungerar för att driva resultat kring nya mål.

Är det viktigt för dig att öka tydligheten i dina strategier, skapa engagemang och handlingskraft hos dina medarbetare? I så fall kan detta seminarium vara något för dig!

Seminariet hålls av Mark Reznik, ansvarig för strategiexekvering på FranklinCovey i Sverige och svensk medförfattare till boken "De 4 Disciplinerna för exekvering". Mark har mångårig erfarenhet som affärsledare, styrelsearbete, försäljning/marknadsföring och affärsutveckling, från svenska och internationella företagsmiljöer.

Seminariet vänder sig till dig i ledande ställning inom privat såväl som offentlig sektor och som leder chefer på flera nivåer.

NÄR OCH VAR

Datum: Fredagen 14 oktober 2016
Tid: 08.00 - 10.00 (Frukost serveras från 07.45)
Plats: FranklinCovey, Sveavägen 34, Stockholm, 5tr

VILL DU GÅ PÅ SEMINARIET?

Platserna är ytterst begränsade så OSA så snart som möjligt till eventansvariga
Åsa Jacobson eller Rebecca Cannerfelt på
asa.jacobson@franklincovey.se eller rebecca.cannerfelt@franklincovey.se