Låna en gratis släpvagn på IKEA i Jönköping

Nu finns det också gratis lånesläp hos IKEA i Jönköping! Freetrailer fortsätter att växa på den svenska marknaden och 5 släpvagnar aktiverades under denna vecka.

I augusti månad 2011 signerades ett rykande färskt avtal mellan Freetrailer Sverige AB & IKEA i Jönköping. IKEA beställde 5 nya täckta släpvagnar, vilka nu har levererats till A6 Center i Jönköping och finns tillgängliga för utlåning helt gratis i upp till ett dygn.

Freetrailer är väldigt glada över det nya samarbetet med Ikea i Jönköping och är stolta över att nu kunna erbjuda jönköpingsborna fler gratis släpvagnar.  Utöver Ikea i Jönköping så tillhandahåller Freetrailer även gratis släpvagnar på IKEA- anläggningarna i Malmö, Kalmar, Västerås och Helsingborg.

Med det unika konceptet att sälja reklamytan på släpen till annonsörer runt om i landet, kan släpvagnarna lånas ut helt gratis i upp till ett dygn. Att hyra en släpvagn är något som de flesta förknippar med att åka till närmaste bensinmack, men varför betala för ett hyrsläp när du kan spara dina pengar och låna ett gratis från IKEA när du köper heminredning?

För mer information kontakta:
Johan Wijkander, Country Manager, Freetrailer Sverige AB, 0735-350 593

• gratis släpvagnar
  • hyrsläp
  • låna släpvagn
  • hyr släp jönköping

• Skåne

Freetrailer grundades i Danmark år 2003 och lånar idag ut över 210 000 trailers per år. Konceptet bygger på att låna ut reklamfinansierade släpvagnar gratis till privatpersoner och Sverige är första steget i företagets internationella expansionsplaner. Idag finns närmare 250 släp till utlåning fördelat på 39 utlåningsstationer runt om i landet från Malmö i söder till Haparanda i norr!