Frontwalker sponsrar Nordea Tour´s damtävling

Annika Sörenstam, Maria Hjort, Caroline Hedvall, och Anna Nordqvist är bara några av alla världsstjärnor som passerat Nordea Tour’s damtävling genom åren. Precis som tidigare år kommer Frontwalker vara huvudsponsor i damtävlingen på Botkyrka Golfklubb, Frontwalker Ladies Open. Tävlingen går av stapeln den 26 juni och sista golfsvingen görs den 28 juni.

Dagen efter startskottet – den 25 juni kommer en Pro-Am att äga rum där Frontwalker bjuder in kunder som får möjlighet att vara med att spela med elitspelare.

Även 2013 kommer herrfinalen spelas på Bro Hof och i år avgörs tävlingen den 30 maj-2 juni. De prestigefulla golfbanorna kommer i år att präglas av minst tjugotalet spelare från världsrankingens topp 100-lista.

För mer information besök:

Nordea Master

Botkyrka GK

• nordea tour´s damtävling
  • nordea tour´s
  • golf
  • proam2013
  • botkyrka gk
  • nordea master
  • bro hofm
  • golftävling
  • frontwalker
  • sponsor
  • huvudsponsor

• Stockholm

Frontwalker arbetar med hela kedjan från affärsutveckling till IT-utveckling. Och detta kryddar vi med en tydlig hållbarhetsprofil. Vi vill vara föregångare i både namn och handling. Vår ledstjärna är ansvarsfull utveckling och det ska genomsyra allt vi gör. För oss innebär det att ha både kundens och samhällets långsiktigt bästa för ögonen.

Frontwalker, tidigare IT-Arkitekterna, grundades 1996. Vi har kontor i Stockholm (Huvudkontor), Sundsvall och Uppsala. Idag är vi ca 110 medarbetare.

Johan Fredsberg

Presskontakt VD VD Frontwalker, Försäljnings- och marknadschef för Frontwalker 08-790 36 00