Vårnyhet - Fyrishov öppnar Yogastudio

För att ytterligare bredda träningsutbudet och gynna folkhälsan öppnar Fyrishov AB en Yogastudio den 5 april. Yogastudion ligger i anslutning till relaxavdelningen och tre sorters yoga finns att välja på; Hatha-, Medi- och Mjukyoga.

- Vi är glada att få samarbeta med tre mycket erfarna yogalärare. Alla med olika bakgrund och erfarenheter vilket gör att Fyrishovs Yogastudio kan erbjuda ett brett utbud av pass, säger Linn Löfman, Marknads-och Försäljningschef Fyrishov AB. Ett stort plus är att relaxavdelningen och badet ligger vägg-i-vägg så att deltagarna kan simma före och sedan fortsätta ta det lugnt efter passet, fortsätter Linn.

Alla pass kommer att erbjuda drop in, vilket gör det enkelt att även prova-på de olika yogaformerna. De tre yogalärarna är Helena Ståhl, Annie Gozzi och Helene Joelsson. De har i dag sina verksamheter på olika ställen i staden men i april flyttar de in på Fyrishov.

• idrott
  • yoga

• Uppsala

Fyrishov är Sveriges mest besökta arena och femte största besöksmål med drygt 1.6 miljoner besök årligen. Fyrishov har öppet alla dagar och arrangerar närmare 300 evenemang per år. Verksamheten består av bad, idrott och event.

Helene Lundevall

Presskontakt Projektkoordinator 018-727 49 57