​Villa Walden i bloggsamarbete med Garageportexperten

​Villa Walden i bloggsamarbete med Garageportexperten

Under det kommande året kommer Garageportexperten att ha ett samarbete med familjen Walden som bor i Lidköping och bygger sitt första hus.

Johanna Walden jobbar med kommunikation och fotografi och driver på sin fritid bloggen "Villa Walden” där hon på ett personligt och informativt sätt presenterat de utmaningar, möjligheter och tankar som man ställs inför vid ett husbygge.

”Ibland känns det som att garaget glöms bort lite när man planerar och bygger nytt hus”, säger Johanna Walden.
Sedan årsskiftet är familjen inflyttad i huset och utomhusprojekten kommer börja ta plats i bloggen. Här kommer även familjens tankar och användande av garaget in.Vi kommer att få följa med Waldens vid deras val av garage och se hur de hittar ”smarta” lösningar och roliga användningsområden som sträcker sig bortom vanlig förvaring av bilen.

”För oss har garagets betydelse växt genom hela processen”, berättar Johanna. ”Att ha ett smart och välplanerat garage är ju i många avseenden förutsättningen för att kunna ha ett hus som är enkelt att hålla snyggt. Det ska bli jätteroligt att få dela med sig av alla tankar och idéer som vi har för vårt garage.”

Maria Borg, Marknadschef på Garageportexperten Sverige; ”Vi är väldigt glada över att ha Johanna som ambassadör för våra produkter och ser verkligen fram mot samarbetet. Det händer mycket kul i ett garage och vi känner att Villa Walden är en perfekt samarbetspartner med förmågan att inspirera och visa vägen till ett garage som kan mer än att bara hålla bilen torr och fin.”

Om Villa Walden

Familjen Walden bygger ett hus i Lidköping. Huset är en vit tvåplansvilla på 190 kvm i New England stil med höga krav på materialval, komfort och prestanda. Tomten på drygt 1000 kvm är belägen i söderläge och familjen har valt att addera ett dubbelgarage med angränsande förråd på totalt 50 kvm. Följ gärna med på familjen Waldens husbyggarresa på https://blogg.lantliv.com/villawalden/ samt https://www.instagram.com/villawalden/

Om Garageportexperten

Garageportexperten är Sveriges största leverantör av garageportar med en omsättning på 310 Mkr. Det är en rikstäckande franchisekedja som består av 30 franchisetagare och finns på över 40 orter, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Sedan starten 1995 har Garageportexperten levererat och monterat över 230 000 portar till villor, hyreshus och bostadsrättsföreningar. www.garageportexperten.se