Garmin Deluxe-paket

Garmin® paketerar sina populäraste jaktprodukter i ett Deluxe-paket

Garmin erbjuder navigation och teknik till många olika områden och vi ser en trend där användaren vill ha kompletta system som hjälper till vid deras fritidsintressen. 2016 lanserade Garmin därför ett sammankopplat eco-system som vi kallar ”Den moderna jägaren”, där klocka, kamera, hundpejl och bilnavigator kommunicerar med varandra. I år erbjuder vi produkterna i ett paket genom utvalda butiker.

– Vi märker att fler och fler jägare och jaktlag vill ha samma tekniska förutsättningar inom jakten som i övriga intresseområden eller i sina arbeten, säger Marcus Bjärneroth, Nordisk Marknadsdirektör på Garmin. Han fortsätter:

– Därför erbjuder vi i år ett jaktpaket med några av våra populäraste produkter. Som kund får du ett bra paket till ett bra pris.

Paketet innehåller:

Alpha 100 - Avancerad hundpejl som spårar upp till 20 hundar eller jaktkamrater upp till 14,5 km

T5 - Hundhalsband som skickar hundens position till Alpha 100.

Drivetrack 70 - Bilnavigator som visar hundens och jaktkamraternas position på skärmen när den kopplas till en Alpha 100.

Tactix Rravo - Multisportklocka som visar avstånd och riktning till jakthundarna när den kopplas till en Alpha 100.

Friluftskartan PRO v5 – Topografisk karta över Sverige i skala 1:50 000 och 1:100 000.

Deluxe-paketet finns tillgänglig i butik nu till ett rekommenderat cirkapris på 12 499: -