Garokontoret på Götalandsvägen 230, Älvsjö

Öppet Hus på GAROs Stockholmskontor 14-15 februari

Officiellt gick flyttlasset redan innan förra årets slut till de nya lokalerna på Götalandsvägen i Älvsjö. Men för att inviga lokalerna hålls officiella Öppet-Hus-Dagar 14 och 15 februari.2018. Kunder och installatörer är speciellt inbjudna för att träffas och se de nya lokalerna. På plats finns förutom ovan nämnda personer även representanter från GAROs ledning samt representanter från GAROs olika produktområden.
I de nya lokalerna finns även ett show-room där produktsortimentet finns att beskåda. Stockholmskontoret kommer även bli den perfekta platsen för produktutbildningar inom de olika segment som GARO marknadsför.
”-De nya lokalerna i Stockholm har ett fint läge och känns nya och fräscha. Det känns bra att kunna erbjuda en attraktiv arbetsplats samt möjlighet till utbildningar ”, säger GAROs marknads och försäljningsdirektör Patrik Andersson.

För mer information, vänligen kontakta:
Patrik Andersson, Försäljnings och Marknadsdirektör
E-post: patrik.andersson@garo.se

Sedan 1939 har vi utvecklat, tillverkat och marknadsfört elektrisk installationsmateriel för i första hand den nordiska marknaden. Vi vill med enkelhet och design ge elbranschen de smartaste och lönsammaste lösningarna – satta i system.