Pressmeddelande -

Västsvenska Gasello fortsätter utveckla konceptet Ehandel och Pop-Up butik i Sommarsverige

Kungsbackaföretaget Gasello.com, en av Sveriges mest expansiva nätbutiker inom underkläder, fortsätter utveckla sin fysiska närvaro på Bohuslänska semesterorten Smögen i sommar.

Gasello planerar nu sitt tredje verksamma år på Smögenbryggan och kommer i år att satsa vidare på att skapa känslan av en E-butik i en fysisk butik. Butiken kommer bland annat ha surfstationer, där kunder kan välja att beställa hem varor direkt hem i brevlådan. Sortimentet i butiken kommer att bestå av en blandning av storsäljare och produkter noga utvalda för sommarpubliken.

Smögen är en strategisk sommarort med tusentals besökare under högsommaren. Genom vår närvaro får vi en stor exponering, vilket är viktigt för en fortsatt stabil tillväxt. Det ger oss chansen att komma i kontakt med nya kunder som aldrig handlat på nätet och överföra lärdomar från den fysiska handeln till E-handeln, säger Mikael Christensson, Marknadschef för Gasello.

• ehandel
  • ehandel.se
  • webbutik
  • sotenäs
  • sotenäs kommun
  • västsverige
  • nätbutiker
  • nätbutiker kläder
  • pop-up
  • detaljhandel
  • detaljhandel och konsumentvaror
  • smögen
  • smögenbryggan
  • kungsbacka
  • kungsbackabutik

Gasello startades år 2011 av bröderna Johan och Mikael Christensson. Målet har hela tiden varit inställt på att bli norra Europas störta underklädesbutik på nätet. Idag säljer företaget underkläder för killar och tjejer i Sverige, Norge och Danmark omfattande mer än trettiofem varumärken.