Ny återvinningscentral i Hamrånge

Den 18 april stängs tillfälligt återvinningscentralen i Hamrånge för att byggas om. Besökare hänvisas till återvinningscentralen i Ockelbo under ombyggnationen och Hamrånge har extra öppet inför stängning.

- Vi fortsätter utvecklingen av våra 12 återvinningscentraler och nu har turen kommit till Hamrånge som inför sommaren kommer få en modern och mycket kundvänligare återvinningscentral, säger Per Sundström, chef över Gästrike återvinnares återvinningscentraler.

Den nya återvinningscentralen blir betydligt kundvänligare och kommer ha högre kapacitet att ta emot fler kunder samtidigt.

Utökade öppettider i Hamrånge inför stängning

Den 16 och 17 april håller återvinningscentralen i Hamrånge extra öppet för besökare mellan kl 10-19.

Löpande information gällande öppettider och kommande invigning av den nya återvinningscentralen i Hamrånge finns på Gästrike återvinnares hemsida www.gastrikeatervinnare.se.

Välkomna till återvinningscentralen i Ockelbo

Under ombyggnationen hälsas återvinnare i Hamrånge välkomna till återvinningscentralen i Ockelbo på Hamrångevägen 19 A.

Öppettider:
Tisdag kl 13-19